Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos si a legilor romane in vigoare. Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, cu lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail office@juland.ro, unde vor specifica următoarele:
- produsul/produsele pe care doresc să le returneze
- motivul returului
- opțiunea înlocuirii sau rambursării sumei; rambursarea sumei se va face in contul specificat de client, in decurs de 1-10 zile lucratoare din momentul primirii coletului, verificarii continutului si starii produsului.Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 1-30 de zile de la acceptarea returului.
Returul se va face la adresa: Str. Opanez, nr.1, sector 2, Bucuresti.
Suport clienți
Showroom: Luni - vineri 10-17
Suport telefonic Luni - vineri 10-17
Suport WhatsApp 0733200700: Luni - Duminica 10-17